torsdag 30 juli 2009

6 VECKOR HAR GÅTT !

Och nu kan också matte ta en kopp te i lugn och ro för vi fyra sover här och Bianca sover i köket , när vi vaknar är det Matdags igen.


Mamma har redan däckat i trädgårdsstolen,där kan hon vara utan att bli attakerad av barnen


Nu är vi helt slutkörda och behöver vila lite innan vi kör igång igen !


Mimmis öron är populära att hugga tag i, och så låter hon så ynklig när man tar i lite...


Typiskt killar va, dom ska ta i så dom storknar, nu är det bara vi tjejer som har lite krafter kvar


Nää, gud så trött jag är, nu sover jag en stund ( Ludde )


Mimmi kolla då !!!!


Dixie i full action, se och lär, Tuffy har inte en chans i den här positionen, det är så här ni ska göra !!!


villken tunnis du är Ludde, kom hit och lek med mig lite, det är jättekul !


Jösses vad trött jag blev av det här, jag måste ta igen mig lite ....



Tuffy nöjer sig med pipleksaken, den ger i alla fall inte igen


Ähhh, det är taskigt jag letar efter någon annan att busa med säger Ludde


Vi kanske ska hoppa på Dixie båda på en gång och se hur hon reagerar !


Nu får du allt ta i lite va !


Kom igen då brorsan !


Ludde & Bianca


Tuffy & Mimmi


Bianca och Ludde spanar, undrar om det är en myra eller en tveskärt


Tuffy provar med en attack på Mimmi, hon ser ut att behöva röra på sig lite eller hur ?


Ibland får man tjata på dom, är det inte konstigt att man ska behöva det !


Kom igen då syrran, ska du också ha dig en omgång va....


Brottning står på schemat alla dagar i veckan, man får variera med sina offer tycker Ludde som brottat ner Tuffy

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara valpar och vilka underbara bilder :-)

    Tina & Tjejligan

    SvaraRadera
  2. helt bedårande, vilken mysig ålder dom är i nu frys!! kram på dom alla

    Anette med voffs

    SvaraRadera