söndag 26 juli 2009

UTSTÄLLNINGSTRÄNING 5 OCH EN HALV VECKA

Psss,dom sa att dom ger upp nu så vi får äntligen leka och stoja, det är livet det, nu kan vi pusta ut !

Så lättskrämd är jag inte säger Ludde, mamma är tålmodig av sig så det är inget att oroa sig för, om vi ger henne en och annan puss så fixar det sig !


Nu får du skärpa dig Tuffy annars får jag ta i med hårdhandskarna, tänk om jag skulle göra så där när ni vill tutta va !!!


Jag kan också streta emot bra må ni tro säger Tuffy ni får jobba lite för att få som ni vill tycker jag !

Jag är solidarisk med Mimmi säger Dixie och gör sitt bästa för att inte stå bra,dom här kanske får för sig att hålla på så här jämt om jag gör som dom vill...


Lilli håller koll så dom inte smiter ifrån medans Bianca smilar in sig , dom är ju barn till ett utställningsproffs och då måste dom ju träna så dom inte skämmer ut mig !


Bianca ska alltid ställa sig in hos alla, typisk linslus tycker vi syskon,egentligen borde vi mobba henne så hon lär sig tycker vi andra !


Vår kompis Sissi tycker det är skönt att slippa hålla på med utställningar,hon tycker att det är
roligare att vara ute på jakt


Ni ska inte tro att det är roligare att göra så här bara för att jag står på gräset istället för på bordet !


Idag fick vi besök av uppfödargänget som skulle kolla hur bra vi kunde stå ...Mimmi fick starta,vaddå stå jag vill inte hålla på med det här, jag är med i barnens rätt och jag propsar på att få leka, det här är inte kul tycker jag !!!

2 kommentarer:

  1. Hej ! Nu fick vi oss en trevlig stund att höra vad de egentligen tyckte om utställningsträningen. och jag fick mig ett gott skratt.... som har räckt hela kvällen. tack för det. Ge de blivande utställningsproffsen en stor kram. Yvonne

    SvaraRadera
  2. Härlig bildserie!!! Med många roliga kommentarer.

    Kram Petra.

    SvaraRadera