fredag 9 oktober 2009

LUDDE PÅ BESÖK 8 OKTOBER 09

Ella ligger helt i trans... snacka om trött !!!


Jag får väl tugga lite på hundben då eftersom Ella också har däckat där borta...


Fy vad klen du är Mimmi, har du ingen kondis va....


Äsch nu orkar jag inte längre, jag måste vila lite nu, du får leka själv..Natti-natt



Säg inte att du redan är trött syrran, kom igen...ta mej...



Shiit ! Nu har dom gaddat ihop sej, bäst att ta skydd .



Självklart syrran, nu sätter vi av efter honom så ska han få se på andra bullar !



Är han inte lite för kaxig brorsan va, ska vi ge honom en omgång ?



Haaa, jag är snabbare än er två, ta mej om ni kan !!!



Hallå där borta, här är jag. kom och ta mej...


Kom igen då ! Vi måste hinna med så mycket som möjligt...



Guud va trött jag blir, bäst jag sover lite medans dom stojar och stökar !!


Får jag husse ??



Yeehaa...det här är hundliv som det ska levas, kul att du kom på besök Ludde nu ska vi ha roligt !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar