måndag 19 oktober 2009

TUFFY 17 OKTOBER 09

Det här med guidning är lite jobbigt så nu måste jag vila lite, jag hör av mig igen så småningom
Puss & Kram

Och nästa vecka så ska jag gå till frissan för min päls har blivit lite vildvuxen och då kommer jag att se ännu farligare ut när jag vaktar vårt hus


Här är det jag som är THE BIG BOSS som ni ser.
6,5 kilo


Här tränar jag på att vara VAKTHUND, jag ser väl farlig ut eller hur...



Vi har också börgat på valpkurs, där har jag 13 valpvänner och det är kul !



Och så har jag jättenära till en sandstrand som är 1 mil lång, där brukar jag promenera




Vi bor i ett stort hus, så jag har mycket plats att busa och leka på !



Jag har det jättebra här, med många trevliga familjemedlemmar som älskar mig .



Hej på er alla, tyckte att jag skulle visa er hur jag har det numera sen jag flyttat hemifrån...
Här bor jag, det heter Öresund !

1 kommentar:

  1. Hej!
    Härliga bilder på Tuffy! Han ser ut att må gott.
    Tack för i lördags Anna, alltid lika trevligt att ses. Grattis till alla fina rosetter ni erövrade.
    Kram Petra m. familj.

    SvaraRadera